Hosting Microsoft Lync 2013

Platforma komunikacji korporacyjnej w zakresie czat oraz wideokonferencji.

Dlaczego Microsoft Lync 2013

Miejsce pracy się zmienia. Zespoły współpracują ze sobą na duże odległości, a pracownicy potrzebują narzędzi, które umożliwiają pracę niezależnie od czasu i miejsca. Korzystając z Microsoft Lync, zespoły i osoby mogą być połączone w efektywny sposób. Dzięki jednolitemu interfejsowi oferujemy funkcje takie jak:

  • Informacje o statusie (obecność)
  • Wiadomości błyskawiczne (IM)
  • Wirtualne spotkania ze zintegrowanym przesyłaniem głosu, wideo i dokumentów oraz pulpitem
  • Voice over IP
  • Połączenie z siecią telefoniczną

Lync integruje się również z Microsoft Exchange i Microsoft SharePoint, dzięki czemu można wymieniać informacje i zwiększać funkcjonalność dla użytkownika.

Co dostajesz?

Lync jest krytycznym rozwiązaniem informatycznym, a host-exchange.pl udokumentowało doświadczenie z najważniejszymi rozwiązaniami IT o wysokim stopniu integracji w różnych technologiach. Dzięki umowie z klientem możliwe jest uwzględnienie redundancji i zabezpieczeń w rozwiązaniu, aby spełniał on wymagania dotyczące wydajności i dostępności. host-exchange.pl i kilku naszych największych klientów korzysta z programu Lync w celu usprawnienia komunikacji i wydajności własnych procesów roboczych. host-exchange.pl był zaangażowany w testowanie Lync na wczesnym etapie wraz z firmą Microsoft, dzięki czemu zdobył bardzo dobrą wiedzę i doświadczenie z produktem.

Co dostaniesz w ramach usługi!

IM, obecność i kalendarz

  • Integruje się całkowicie z Twoim kalendarzem programu Outlook, aby utrzymać aktualność dostępności.

Zaawansowane konferencje

  • Wideokonferencje, konferencje internetowe lub po prostu staromodne audio. Ty wybierasz.

Federacja domen

  • Współpracuj poza organizacją z dostawcami, partnerami i klientami. Pełna kontrola na poziomie firmy, aplikacji i użytkownika.

Udostępnianie aplikacji

  • Udostępnianie dokumentów i plików w czasie rzeczywistym poprawia współpracę i zwiększa produktywność i wydajność.

Opcje Contact Center

  • Ekonomiczny i skalowalny sposób na poprawę komunikacji z klientami i rozwijanie świetnych usług.

Połaczenia korporacyjne

  • Bogata w funkcje usługa. Można zintegrować z istniejącym systemem telefonicznym lub całkowicie go zastąpić.
Usługi powiązane!