Rejestracja i zarządzanie - HostManager

Rejestracja oraz zarządzanie usługami

Prosta rejestracja oraz zarądzanie wszystkimi Twoimi usługami za pomocą jednego intuicyjnego systemu.

Rejestracja usługi

Na stronie host-exchange.pl wybieramy pakiet którym jesteśmy zainteresowani w zakresie hostingu usługi Microsoft Exchange w naszej chmurze. Cennik dostępny na stronie https://www.host-exchange.pl/uslugi-w-chmurze/usluga-exchange/cennik

Koszyk usług

Wybieramy z dostępnych usług tą która jest najlepiej dopasowana do Naszych potrzeb w obrębie Microsoft Exchange. Na tym etapie należy zwrócić uwagę w jaki sposób chcemy komunikawać się w serwerem - MAPI czy POP/SMTP/IMAP.
Na tym etapie wybrany plan potwierdzamy naciskając przycisk "Kup teraz"

Weryfikacja wyboru

Krok pośredni, gdzie możemy zweryfikować wybór planu, wskazać cykl rozliczeniony oraz walutę.

Koszyk

Na tym etapie możemy wskazać ilość skrzynek pocztowych, wpisać kod rabatowy jeśli posiadamy oraz wybrać walutę. Po wybraniu naciskamy przycisk "Finalizuj"

Rejestracja

Aby dokonać zakupu usługi wymagana będzie rejestracja w Naszym systemie rozliczeniowo-bilingowym aby poprawnie zarządzać Twoimi usługami. Na tym etapie wybieramy równieć metodę płatności za usługi (dostępny mamy przelew bankwy lub PayPal).
Po przeprowadzeniu rejestracji i opłaceniu usługi zostaną aktywowane w systemie.
Jednocześnie zostaną powiadomienia na wskazany adres email o danych do logowania systemu zarządzania oraz podsumowane parametry usługi.

Zarządzanie usługami

Logowanie do systemu HostManager

Aby poprawnie zalogować się do systemu zarządzania Twoją organizacją należy wejść na stronę https://ssl.host-exchange.pl i wpisać otrzymane dane za pośrednictwem adresu email.
Dostępne opcje:
  • wybór języka
  • możliwość resetu hasła

Nowa organizacja

Po zalogowaniu dostępną mamy startową listę dostępnych opcji konfiguracji takich jak:
  • Statystyki
  • Domeny
  • Menadżer plików
  • Nowa organizacja
Kolejność dodawania usług:
  • W pierwszej kolejności dodajemy nazwę domeny w której będziemy dodawać nasze skrzynki pocztowe
  • Następnie dodajemy Organizację

Gotowe

Po dodaniu organizacji jesteś już gotowy do zakładania skrzynek pocztowych. Dostępne są ona w części Microsoft Exchange pozycja Skrzynki.
Po dodaniu skrzynki i propagacji domeny w sieci inetrnet poczta będzie działać. Konfiguracja podłaczenia klienta Microsoft Outlook dostępna jest na stronie https://store.host-exchange.pl/knowledgebase/2/Konfiguracja-Microsoft-Outlook-2007-2010-2013-2016-przez-MAPI.html