Kody błędów HTTP i szybkie poprawki Drukuj

  • HTTP, error
  • 0

Kody HTTP opisują stan adresu URL, gdy odwiedzający próbuje uzyskać do niego dostęp. Kody HTTP zawierają komunikaty o błędach opisujące problemy napotykane przez odwiedzających. Kody są numerami trzycyfrowymi.

Poniższa lista przedstawia pięć klas kodów HTTP, podzielonych na kategorie według pierwszej cyfry:

  • 1lub 3— W pełni funkcjonalne żądanie.
  • 4— Błąd po stronie klienta. Najczęstszym kody rozciągać 400 oraz 404.
  • 5— Błąd po stronie serwera. Najczęstszym kody rozciągać 500 oraz 510.

Błędy

  • Błędy 4xx — Te błędy wynikają z problemu z żądaniem klienta (na przykład z przeglądarką), ale często wskazują na problem na stronie internetowej. Na przykład, jeśli na Twojej stronie głównej znajduje się wadliwy link, a odwiedzający go klikną, otrzymają 404 komunikat o błędzie. Jesteśmy silnie sugerują, że można monitorować te błędy i zbadanie ich przyczyn. Ponieważ odwiedzający najczęściej widzą ten błąd, sugerujemy dostosowanie tych stron błędów w interfejsie stron błędów WebManager ( WebManager >> Strona główna >> Zaawansowane >> Strony błędów ).

  • 400 Bad Request — Żądanie użytkownika zawiera nieprawidłową składnię.

  • 401 Nieautoryzowany — Żądany plik wymaga uwierzytelnienia (nazwy użytkownika i hasła).

  • 403 Zabroniony — serwer nie pozwoli odwiedzającemu uzyskać dostępu do żądanego pliku. Jeśli odwiedzający otrzyma ten kod przez pomyłkę, sprawdź ustawienia uprawnień pliku. Możesz również potwierdzić, czy system chroni plik w interfejsie Indeksy WebManager ( WebManager >> Strona główna >> Zaawansowane >> Indeksy ).

  • 404 Not Found — serwer nie znalazł żądanego pliku gościa. Ten błąd często występuje, gdy użytkownik błędnie wpisuje adres URL.

  • Błędy 5xx — te błędy występują, gdy serwer nie może spełnić pozornie ważnego żądania od odwiedzającego. Aby rozwiązać te problemy, skontaktuj się z administratorem systemu. Należy również wziąć pod uwagę, że wiele razy łańcuch serwerów obsługuje żądanie HTTP. Oznacza to, że zwrócony błąd może pochodzić z innego serwera WWW, a nie z Twojego.

  • 500 Internal Server Error — Serwer napotkał nieoczekiwany stan. Ten uniwersalny błąd pojawia się, gdy serwer nie może zebrać żadnych konkretnych informacji o problemie. Ten błąd często występuje, gdy serwer nie może spełnić żądania aplikacji z powodu źle skonfigurowanej aplikacji. Aby rozwiązać ten problem, skontaktuj się z administratorem systemu.

  • 501 Not Implemented — Błąd, że serwer nie obsługuje wybranej przez klienta metody HTTP. Ten błąd często występuje, gdy serwer jest nieaktualny.

  • 502 Bad Gateway — Ten błąd zwykle występuje z powodu niewłaściwie skonfigurowanych serwerów proxy. Jednak błąd pojawia się również w przypadku słabej komunikacji IP między komputerami zaplecza, gdy dostawca usług internetowych (ISP) klienta jest przeciążony lub gdy zapora działa nieprawidłowo. Wyczyść pamięć podręczną klienta jako pierwszy krok w celu rozwiązania tego problemu. Ta akcja powoduje użycie innego serwera proxy do rozwiązania zawartości serwera WWW.

  • 503 Usługa niedostępna — serwer nie może obsłużyć żądań z powodu tymczasowego przeciążenia lub dlatego, że serwer jest tymczasowo zamknięty z powodu konserwacji. Błąd oznacza, że ​​serwer będzie niedostępny tylko tymczasowo. Możliwe jest otrzymanie innych błędów w miejsce błędu 503. Aby rozwiązać ten problem, skontaktuj się z administratorem systemu.

  • 504 Limit czasu bramy — serwer nie otrzymał na czas odpowiedzi z innego serwera. Powolna komunikacja między serwerami nadrzędnymi powoduje ten błąd. Aby rozwiązać ten problem, skontaktuj się z administratorem systemu.

  • 505 HTTP Version Not Supported — Serwer odmawia obsługi protokołu HTTP określonego przez komputer kliencki. Ten błąd występuje, jeśli komputer kliencki nie określi poprawnie protokołu (na przykład, jeśli określi nieprawidłowy numer wersji). Ten błąd nie powinien wystąpić, jeśli masz aktualną instalację WebManager .

  • 506 Wariant również negocjuje — Serwer nie jest poprawnie skonfigurowany. Aby rozwiązać ten problem, skontaktuj się z administratorem systemu.

  • 507 Niewystarczająca pamięć — na serwerze brakuje wolnej pamięci. Ten błąd zwykle występuje, gdy żądana aplikacja nie może przydzielić niezbędnych zasobów systemowych w celu uruchomienia. Aby rozwiązać ten problem, skontaktuj się z administratorem systemu.

  • 509 Przekroczono limit przepustowości — Twój serwer osiągnął limit przepustowości narzucony przez administratora systemu. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest zaczekanie, aż limit zostanie zresetowany w następnym cyklu. Aby rozwiązać ten problem, skontaktuj się z administratorem systemu.

  • 510 Not Extended — Serwer sieciowy nie obsługuje rozszerzenia, które jest dołączone do żądania HTTP. Aby rozwiązać ten problem, skontaktuj się z administratorem systemu.


Czy ten artykuł pomógł?

« Wstecz