Konfiguracja nowej organizacji Drukuj

  • skrzynka pocztowa, skrzynka
  • 0

Po otrzymanie wiadomości z systemu HostManager możesz przystąpić do procesu konfiguracji swojej organizacji na stronie https://ssl.host-exchange.pl

UWAGA!!!  Dodanie nowej organizacji jest ostateczne i nie ma możliwości jej edycji.

Aby poprawnie przeprowadzić proces konfiguracji musisz posiadać swoją domenę dla której chcesz rejestrować skrzynki pocztowe.

Kroki w procesie konfiguracji:

  1. Dodanie domeny dla której będą zakładane skrzynki pocztowe



    Zakładka Domeny > Dodaj domenę > Domena > Wpisujemy nazwę domeny (np.: domena.pl)



    Opcję Włącz DNS odznaczamy w przypadku jeśli chcemy przekierować rekordy z innego zewnętrznego serwera DNS. Konfiguracja adresów do przekierowania

    W przypadku przekierowania domeny na serwer DNS w host-exchange.pl pozostawiamy zaznaczony checkbox co spowoduje automatyczne wygenerowanie wymaganych rekordów DNS do działania usługi. W tym przypadku po stronie platformy gdzie została zarejestrowana domena należy ustawić przekierowanie na zewnętrzny serwer DNS na adresy

    ns1.host-exchange.pl
    ns2.host-exchange.pl

  2. Dodanie organizacji



    Zakładka Nowa organizacja > Nazwa organizacji (można wpisać nazwę firmy) > ID organizacji (Skrócona nazwa firmy) > Domena (wybieramy z listy domyślną domeną dla poczty)



  3. Podłączenie się do klienta Microsoft Outlook
  4. Lokalizacja dostępu do poczty przez przeglądarkę Microsoft Outlook Web Access. Do logowania służy adres e-mail oraz hasło nadane w HostManager dla wybranej skrzynki pocztowej

Czy ten artykuł pomógł?

« Wstecz