Po otrzymanie wiadomości z systemu HostManager możesz przystąpić do procesu konfiguracji swojej organizacji na stronie https://ssl.host-exchange.pl
UWAGA!!! Dodanie nowej organizacji jest ostateczne i nie ma możliwości jej edycji.
Aby poprawnie przeprowadzić proces konfiguracji musisz posiadać swoją domenę dla której chcesz rejestrować skrzynki pocztowe.
Kroki w procesie konfiguracji:
- Dodanie domeny dla której będą zakładane skrzynki pocztowe
Zakładka Domeny > Dodaj domenę > Domena > Wpisujemy nazwę domeny (np.: domena.pl)
Opcję Włącz DNS odznaczamy w przypadku jeśli chcemy przekierować rekordy z innego zewnętrznego serwera DNS. Konfiguracja adresów do przekierowania
W przypadku przekierowania domeny na serwer DNS w host-exchange.pl pozostawiamy zaznaczony checkbox co spowoduje automatyczne wygenerowanie wymaganych rekordów DNS do działania usługi. W tym przypadku po stronie platformy gdzie została zarejestrowana domena należy ustawić przekierowanie na zewnętrzny serwer DNS na adresy
ns1.host-exchange.pl
ns2.host-exchange.pl - Dodanie organizacji
Zakładka Nowa organizacja > Nazwa organizacji (można wpisać nazwę firmy) > ID organizacji (Skrócona nazwa firmy) > Domena (wybieramy z listy domyślną domeną dla poczty) - Podłączenie się do klienta Microsoft Outlook
- Lokalizacja dostępu do poczty przez przeglądarkę Microsoft Outlook Web Access. Do logowania służy adres e-mail oraz hasło nadane w HostManager dla wybranej skrzynki pocztowej