Funkcja autouzupełniania w programie Outlook podpowiada kontakty lub adresy e-mail podczas wpisywania w polu „Do”. W tym artykule dowiesz się, jak wyczyścić listę autouzupełniania i jak dodać do niej nowe kontakty lub adresy.
Autouzupełnianie oznacza propozycje, które pojawiają się po wpisaniu kilku liter w polu „Do”. Funkcja ta zapamiętuje adresy, na które wysyłałeś wiadomości, nawet jeśli nie ma ich w Twoich kontaktach. Choć to ułatwia wysyłanie e-maili, czasami na liście pojawiają się błędnie zapisane adresy. Poniżej znajdziesz 3 sposoby na zresetowanie listy autouzupełniania.
1. Użyj przycisku „Opróżnij listę autouzupełniania”
- Start, uruchom program Outlook i przejdź do menu „Plik”.
- Następnie wybierz „Opcje”, co spowoduje wyświetlenie okna „Opcje programu Outlook”.
- Następnie przejdź do zakładki „Poczta” i znajdź etykietę „Wyślij wiadomości”.
- Następnie kliknij przycisk „Opróżnij listę autouzupełniania”.
- Na koniec kliknij przycisk „OK”, aby wyjść z okna i wrócić do programu Outlook.
2. Star Microsoft Outlook z przełącznikiem „cleanautocompletecache”.
- Zamknij poprawnie program Outlook.
- A następnie udaj się do „Start Menu ”.
- Następnie wpisz „outlook.exe / cleanautocompletecache” w polu wyszukiwania.
- Ostatecznie, po pojawieniu się odpowiedniego programu, kliknij go, aby przejść do start Outlook z zadaniem czyszczenia listy autouzupełniania.
3. Ręcznie wyczyść autouzupełnianie w folderze RoamCache
- Zamknij program Outlook poprawnie.
- Następnie przejdź do „Start Menu ”i kliknij„ Komputer ”.
- W okienku Eksploratora Windows skopiuj i wklej następującą ścieżkę folderu w pasku adresu. „C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Outlook\RoamCache”
- Naciśnij przycisk „Enter”, aby przejść do docelowego folderu „RoamCache”.
- Zaznaczamy wszystkie pliki dat autouzupełniania w tym folderze i je usuwamy