Zarządzanie wiadomościami w kwarantannie Drukuj

  • poczta, kwarantanna, spam, exchange
  • 1

Podstawowym celem rozwiązania jest umożliwienie wszystkim użytkownikom platformy host-exchange.pl samodzielne zarządzanie własną listą białych i czarnych list adresowych wraz z wglądem do wszystkich zablokowanych wiadomości w ramach danego adresu email.

Funkcjonalność

Zamieszczanie przez użytkownika informacji w systemie mają wpływ wyłącznie na jego skrzynkę pocztową. Blokowanie oraz filtrowanie informacji wraz z przesyłanymi raportami pozwalają w łatwy sposób zarządzać listami domen oraz adresami e-mail, które chcemy traktować w wybrany sposób.

Blokowanie globalne może występować wyłącznie z poziomu administratora platformy host-exchange.pl zgłaszając w systemie HelpDesk pod adresem: https://www.host-exchange.pl/whmcs/submitticket.php.

Jak zalogować się do systemu

Aby zalogować się do systemu należy w przeglądarkę internetową wpisać adres: https://mailcleaner.host-exchange.pl

W celu zalogowania wpisujemy login i hasło takie samo jak do skrzynki pocztowej, np.: użytkownik@domena.pl

Lista widomości w kwarantannie

Wszystkie wiadomości oznaczone przez system antywirusowy jako potencjalnie niebezpieczne system przenosi do kwarantanny, gdzie użytkownik samodzielnie decyduje czy wiadomość ma zostać dostarczona do skrzynki czy też nie. Aby wiadomość przesłać na skrzynkę pocztową należy nacisnąć odpowiedni przycisk akcji:

Opis ikon:

Zwolnienie wiadomości z kwarantanny w celu dostarczenia jej do skrzynki pocztowej
Podgląd treści wiadomości wraz z nagłówkami
Wysłanie wiadomości do analizy przez producenta

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie wiadomości odbywa się w sposób pełno tekstowy wpisując odpowiednią frazę lub jej część w pole "Szukaj":

Biała lista

Miejsce to pozwala użytkownikowi samodzielnie dodawać zaufane adresy email lub domeny z których wiadomości mają docierać bez ograniczeń.

Do każdego adresu dodatkowo można dodać opis oraz poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku "Dodaj adres" (dodaje wyłączenie do wskazanego powyżej adresu) lub "Dodaj dla wszystkich adresów w grupie" (dodaje do wszystkich adresów przypisanych do skrzynki).

Czarna lista

Możliwość dodania przez właściciela skrzynki dodania adresu lub domeny do czarnej listy.

UWAGA!
Wszystkie wiadomości z adresów lub domen znajdujących się na czarnej liście będą automatycznie dodawana do kwarantanny odbiorcy wiadomości.

Ustawienia kwarantanny

Rozwiązanie pozwala aby właściciel skrzynki mógł samodzielnie zdecydować w jakiej formie system antyspamowy ma przechowywać i dostarczać zablokowane wiadomości. Usługa pozwala na:

  1. domyślnie zachowywać je w kwarantannie
  2. dostarczyć do skrzynki z dodanym "tagiem" w temacie wiadomości
  3. skasować takie wiadomości automatycznie na poziomie systemu antyspamowego bez dodatkowej informacji

Dodatkowo rozwiązanie umożliwia samodzielne ustawienie częstotliwości oraz formatu otrzymanych wiadomości raportowych z zablokowanego w kwarantannie spamu.

 


Czy ten artykuł pomógł?

« Wstecz

Powered by WHMCompleteSolution