Mechanizm zmiany hasła do usług pozwala na samodzielny reset hasła w przypadku jego utraty.
Aby zaistniała możliwość przeprowadzenia resetu niezbędne jest uzupełnienie numeru telefonu komórkowego w usłudze Active Directory, które można wykonać za pośrednictwem panelu HostManager.
Poniżej znajduje się informacja jak przeprowadzić niniejszą operacje:
Zaloguj się do panelu zarządzania - https://ssl.host-exchange.pl
Po zalogowaniu przechodzimy do listy użytkowników
Z listy osób wybieramy osobę u której chcemy dodać lub zmienić numer telefonu:
Po otwarciu osoby w zakładce Kontakty wpisujemy lub zmieniamy numer telefonu (można wprowadzać z 48 ..., +48 ..., ze spacjami lub myślnikami)
Naciskamy przycisk "Zapisz". Po dokonaniu zmiany niniejszy użytkownik będzie mógł dokonywać resetu hasła wchodząc na stronę: https://www.host-exchange.pl/pl/uslugi-w-chmurze/uslugi-inne/reset-hasla-przez-sms