Reset hasła do poczty Microsoft Exchange za pomocą SMS Drukuj

  • hosting, exchange, zmiana hasła, reset hasła
  • 0

Mechanizm zmiany hasła do usług pozwala na samodzielny reset hasła w przypadku jego utraty. 

Aby zaistniała możliwość przeprowadzenia resetu niezbędne jest uzupełnienie numeru telefonu komórkowego w usłudze Active Directory, które można wykonać za pośrednictwem panelu HostManager.

UWAGA!!! Na wskazany numer telefonu komórkowego będą wysyłane kody weryfikujące wiarygodność posiadacza niniejszego konta. Ważne jest aby uprawnienia do systemu HostManager posiadały wyłącznie osoby do tego upoważnione.

Poniżej znajduje się informacja jak przeprowadzić niniejszą operacje:

Zaloguj się do panelu zarządzania - https://ssl.host-exchange.pl
Po zalogowaniu przechodzimy do listy użytkowników


Lista użytkowników

Z listy osób wybieramy osobę u której chcemy dodać lub zmienić numer telefonu:

Lista osób

Po otwarciu osoby w zakładce Kontakty wpisujemy lub zmieniamy numer telefonu (można wprowadzać z 48 ..., +48 ..., ze spacjami lub myślnikami)

Zmiana numeru

Naciskamy przycisk "Zapisz". Po dokonaniu zmiany niniejszy użytkownik będzie mógł dokonywać resetu hasła wchodząc na stronę: https://www.host-exchange.pl/pl/uslugi-w-chmurze/uslugi-inne/reset-hasla-przez-sms


Czy ten artykuł pomógł?

« Wstecz